Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"PECK, JOANN"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Research; Aug2024, Vol. 51 Issue 2, p321-341, 21p
Autor:
Jung, Wonsuk1 (AUTHOR) wonsuk.jung@wisc.edu, Peck, Joann2 (AUTHOR) jpeck@bus.wisc.edu, Palmeira, Mauricio3 (AUTHOR) mpalmeira@usf.edu, Kim, Kyeongheui4 (AUTHOR) kkim@skku.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Oct2022, Vol. 59 Issue 5, p1019-1039. 21p. 2 Diagrams, 3 Charts, 6 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Retailing September 2023 99(3):353-369
Autor:
Luangrath, Andrea Webb1 (AUTHOR) andrea-luangrath@uiowa.edu, Peck, Joann2 (AUTHOR) joann.peck@wisc.edu, Hedgcock, William3 (AUTHOR) hedgc001@umn.edu, Xu, Yixiang4 (AUTHOR) yixiang-xu@berkeley.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2022, Vol. 59 Issue 2, p306-326. 21p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 3 Charts, 7 Graphs.
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes November 2022 173
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2022 150:374-388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peck, Joann1 jpeck@bus.wisc.edu, Kirk, Colleen P.2 ckirk01@nyit.edu, Luangrath, Andrea W.3 andrea-luangrath@uiowa.edu, Shu, Suzanne B.4 suzanne.shu@cornell.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Mar2021, Vol. 85 Issue 2, p33-49. 17p. 1 Color Photograph, 2 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology 27 (2017) 98-107
Both face-to-face communication and communication in online environments convey information beyond the actual verbal message. In a traditional face-to-face conversation, paralanguage, or the ancillary meaning- and emotion-laden aspects of speech that
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1605.06799