Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"PBL tutorials"'
Autor:
Hani Salem Atwa, Wael Amin Nasr El-Din, Archana Prabu Kumar, Bhagath Kumar Potu, Yasin Ibrahim Tayem, Ahmed Mohamed Al-Ansari, Abdelhalim Salem Deifalla, Mohamed Hany Shehata
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionProblem-based learning (PBL) tutorials are recognized as an effective strategy for building clinical and research skills in modern-day medical education. Despite the wide adoption of this instructional strategy, worldwide research finding
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c65c6eac1834b9ba7166a4ca0385560
Autor:
Umatul Khoiriyah, Chris Roberts
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia, Vol 7, Iss 1, Pp 64-74 (2018)
Background: Problem-based learning was developed firstly in western country which is dominated by western culture. The benefits of PBL implementaion in Eastern culture such as Asia have been studied. Many innovations have been developed to optimise t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71d36175ed7b4155a459f7915522fe2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salah Eldin Kassab, Nahla Hassan, Shimaa El-Araby, Abdel Halim Salem, Saleh Ali Alrebish, Ahmed S. Al-Amro, Hani A. Al-Shobaili, Hossam Hamdy
Publikováno v:
Health Professions Education, Vol 3, Iss 1, Pp 50-58 (2017)
Purpose: There are no published instruments, which measure tutor motivation for conducting small group tutorials in problem-based learning programs. Therefore, we aimed to develop a motivation for tutoring questionnaire in problem-based learning (MTQ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/614f06845b7d4253a3fe6dc3489e73d8
Autor:
Hossam Hamdy, Abdel Halim Salem, Ahmed Saleh Alamro, Nahla Hassan, Saleh Ali Alrebish, Hani A. Al-Shobaili, Salah Eldin Kassab, Shimaa ElAraby
Publikováno v:
Health Professions Education, Vol 3, Iss 1, Pp 50-58 (2017)
Purpose: There are no published instruments, which measure tutor motivation for conducting small group tutorials in problem-based learning programs. Therefore, we aimed to develop a motivation for tutoring questionnaire in problem-based learning (MTQ
Autor:
Chris Roberts, Umatul Khoiriyah
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia, Vol 7, Iss 1, Pp 64-74 (2018)
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia: The Indonesian Journal of Medical Education; Vol 7, No 1 (2018): MARET; 64-74
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia: The Indonesian Journal of Medical Education; Vol 7, No 1 (2018): MARET; 64-74
Background : Problem-based learning was developed firstly in western country which is dominated by western culture. The benefits of PBL implementaion in Eastern culture such as Asia have been studied. Many innovations have been developed to optimise
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.