Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"PAWASAUSKAS, JAYNE"'
Autor:
Nunes, Anthony P., Yuan, Yiyang, Baek, Jonggyu, Pawasauskas, Jayne, Hume, Anne L., Liu, Shao-Hsien, Lapane, Kate L.
Publikováno v:
In Journal of the American Medical Directors Association September 2024 25(9)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Autor:
Lowry, Maria Felton, Lockman, Kashelle, Herndon, Christopher, Atayee, Rabia S., Juba, Katherine M., Pawasauskas, Jayne, Phantumvanit, Victor, Ray, James B., Pruskowski, Jennifer
Publikováno v:
Currents in Pharmacy Teaching & Learning; Jan2024, Vol. 16 Issue 1, p39-48, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brothers, Todd N, Strock, Jacob, LeMasters, Traci J, Pawasauskas, Jayne, Reed, Ronald C, Al-Mamun, Mohammad A
Supplemental material, sj-docx-1-smo-10.1177_20503121221099359 for Survival and recovery modeling of acute kidney injury in critically ill adults by Todd N Brothers, Jacob Strock, Traci J LeMasters, Jayne Pawasauskas, Ronald C Reed and Mohammad A Al-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4a05ab5f6c963eaa0df525bf76c81d62
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning May 2020 12(5):539-543
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brothers, Todd N, Strock, Jacob, LeMasters, Traci J, Pawasauskas, Jayne, Reed, Ronald C, Al-Mamun, Mohammad A
Publikováno v:
SAGE Open Medicine; 5/26/2022, Vol. 10, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.