Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"PAVÓN VÁZQUEZ, VÍCTOR"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rubio-Alcalá, Fernando D., Arco-Tirado, José Luis, Fernández-Martín, Francisco D., López-Lechuga, Rocío, Barrios, Elvira, Pavón-Vázquez, Víctor
Publikováno v:
In Educational Research Review June 2019 27:191-204
Autor:
Pavón Vázquez, Víctor1 victor.pavon@uco.es
Publikováno v:
Theory Into Practice. Summer2018, Vol. 57 Issue 3, p204-211. 8p.
Publikováno v:
Pulso: Revista de Educación, Vol 0, Iss 39, Pp 35-57 (2016)
e_Buah Biblioteca Digital Universidad de Alcalá
instname
e_Buah Biblioteca Digital Universidad de Alcalá
instname
The escalating number of bilingual schools in Spain has provoked an unsustainable demand of field professionals. As a result, higher education is implementing bilingual teacher training programs at the bachelor level, which are aimed at preparing pri
The process of internationalization at university has become one of the objectives in the strategic plans of these institutions in Spain. During the last two decades this objective has included the offer of studies in English as a means of furthering
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::6be2ae3056b5af366d9f9c6ed42abea6
http://hdl.handle.net/10481/54159
http://hdl.handle.net/10481/54159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning; 2021, Vol. 14 Issue 1, p69-98, 30p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Task-based learning is a methodological strategy which can be of use in the integrated learning of language and subject matter, and its appropriateness for CLIL has been reported in different contexts (Cendoya & di Bin, 2010; Escobar & Sánchez, 2009
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e585a15733fc845982008939ebc8dd6d
http://hdl.handle.net/10481/53756
http://hdl.handle.net/10481/53756