Zobrazeno 1 - 10
of 1 065
pro vyhledávání: '"PASS processes"'
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i ̒Ulūm-i Raftārī, Vol 17, Iss 3, Pp 495-507 (2019)
Aim and Background: Autism spectrum disorder is a neurodevelopmental disorder. Recent research in this area has focused on cognitive deficits such as future thinking and PASS processes (Planning, Attention, Simultaneous, and Successive) in this group
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a59ea3482b84e2fb4e1018abab1ac95
Autor:
Sergiou, Sergios C.1 (AUTHOR) cycharal@ucy.ac.cy, Georgiou, George K.2 (AUTHOR) georgiou@ualberta.ca, Charalambous, Charalambos Y.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Oct2023, Vol. 13 Issue 10, p824. 11p.
Autor:
Marc Bernacki, D. Cardinaux, Nathalie Bozzolo, Ludovic Maire, Charbel Moussa, P. O. De Micheli
Publikováno v:
PROCEEDINGS OF THE 22ND INTERNATIONAL ESAFORM CONFERENCE ON MATERIAL FORMING: ESAFORM 2019
PROCEEDINGS OF THE 22ND INTERNATIONAL ESAFORM CONFERENCE ON MATERIAL FORMING: ESAFORM 2019, May 2019, Vitoria-Gasteiz, France. pp.040014, ⟨10.1063/1.5112548⟩
ESAFORM 2019 Conference
ESAFORM 2019 Conference, May 2019, Vitoria-Gasteiz, Spain
PROCEEDINGS OF THE 22ND INTERNATIONAL ESAFORM CONFERENCE ON MATERIAL FORMING: ESAFORM 2019, May 2019, Vitoria-Gasteiz, France. pp.040014, ⟨10.1063/1.5112548⟩
ESAFORM 2019 Conference
ESAFORM 2019 Conference, May 2019, Vitoria-Gasteiz, Spain
International audience; Microstructural predictions on multi-pass processes are very challenging because the grains topology evolves in a very wide range, due to the coupled action of hardening, recovery, grain growth (GG), discontinuous dynamic and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d876b325c28f7ae0b9cbdad0d534e91
https://hal-mines-paristech.archives-ouvertes.fr/hal-02417694
https://hal-mines-paristech.archives-ouvertes.fr/hal-02417694
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abbott, Marilyn L., McQuarrie, Lynn M.
Publikováno v:
In Cognition, Intelligence, and Achievement 2015:291-308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 10, p 824 (2023)
The purpose of this study was to examine the role of intelligence—operationalized in terms of Planning, Attention, Simultaneous, and Successive (PASS) processing skills—in reading and mathematics. Two hundred and forty-two Grade 6 Greek-speaking
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eeab26d1ab474ddc9a5b30e1aaed67a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.