Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"PARTICIPATORY TECHNIQUES"'
Publikováno v:
International Journal of Managing Projects in Business, 2019, Vol. 13, Issue 3, pp. 648-664.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMPB-02-2019-0039
Autor:
del Mar Delgado-Serrano, María, Vanwildemeersch, Pieter, London, Silvia, Ortiz-Guerrero, Cesar E., Semerena, Roberto Escalante, Rojas, Mara
Publikováno v:
Ecology and Society, 2016 Jun 01. 21(2)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26270386
A fragmentação da floresta nativa, em regiões de Mata Atlântica, foi impulsionada pela expansão de áreas urbanas e agrícolas, gerando uma demanda por restauração de áreas degradadas, afim de promover o aumento da cobertura florestal e a con
Autor:
RIAT, PATRICIA
Publikováno v:
Bonplandia, 2016 Jan 01. 25(2), 87-102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26413080
Publikováno v:
Fry, D, Nhenga-Chakarisa, T C, Izumi, N & Bernheim, B 2022, ' Round Robin : A new qualitative methodology for identifying drivers of violence against children ', The Qualitative Report (TQR), vol. 27, no. 9, 12, pp. 1975-1997 . https://doi.org/10.46743/2160-3715/2022.5501
Violence affecting children (VAC) is a significant global health and human rights issue. This article highlights a new qualitative methodology, the Round Robin, for understanding the drivers of violence against children. Traditionally, qualitative re
Publikováno v:
Land, Vol 8, Iss 10, p 145 (2019)
The planning of protected rural areas is usually defined by institutional decision-makers without considering the preferences of the local communities that live on the land, which frequently leads to conflicts in land management. This paper proposes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8d68296ec394115a2da12c5bf80d5e9
Publikováno v:
Didasc@lia: didáctica y educación, Vol 4, Iss 6, Pp 69-86 (2013)
Participatory activities aimed at promoting responsible sex education in college students’ aim to teaching careers enhanced by the use of participatory techniques in subjects changes in behaviour from the translation of knowledge affects and values
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/524333bf029d415d92255b08d207cd41
Publikováno v:
Area, 2008 Jun 01. 40(2), 172-183.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40346112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.