Zobrazeno 1 - 10
of 664
pro vyhledávání: '"PAQUETTE, L. A."'
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 12, Pp 827-839 (2019)
Kelley Kilpatrick,1,2 Lysane Paquette,3 Marissa Bird,4 Mira Jabbour,2 Nancy Carter,4 Éric Tchouaket5 1Susan E. French Chair in Nursing Research and Innovative Practice, Ingram School of Nursing, McGill University, Montreal, Quebec, Canada; 2Centre i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10bd99f1ac184b9ca54784594883a642
Autor:
Cazenave, N., Paquette, L.
Publikováno v:
In L'Encephale 2010 36(5):366-372
Autor:
Hutt, S., Ocumpaugh, J., Andres, J. M. A. L., Munshi, A., Bosch, N., Baker, R. S., Yingbin Zhang, Paquette, L., Slater, S., Biswas, G.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 43, iss 43
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Research shows that anxiety can disrupt learning processes, but few studies have examined anxiety’s relationships to online learning behaviors. This study considers the interplay between students’ anxiety about science and behavior within an onli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::45956ce7baa171b0167befe9742ca370
https://escholarship.org/uc/item/36s0d7bv
https://escholarship.org/uc/item/36s0d7bv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmithorst VJ, Votava-Smith JK, Tran N, Kim R, Lee V, Ceschin R, Lai H, Johnson JA, Sanchez-de-Toledo J, Blüml S, Paquette L, Panigrahy A
Publikováno v:
HUMAN BRAIN MAPPING
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
Neonates with complex congenital heart disease (CHD) demonstrate microstructural brain dysmaturation, but the relationship with structural network topology is unknown. We performed diffusion tensor imaging (DTI) in term neonates with CHD preoperative
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d4d10c62319df6865b3564a034b0f85b
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19459
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19459
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 10th International Conference on Educational Data Mining
Massive Open Online Courses (MOOCs) are a promising form of online education. However, the occurrence of academic dishonesty has been threatening MOOC certificates’ effectiveness as a serious tool for recruiters and employers. Recently, a large-sca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f90dddff147ce89efa468a322ee80084
http://resolver.tudelft.nl/uuid:134264c5-4813-4e17-940d-6c85bd8d50ac
http://resolver.tudelft.nl/uuid:134264c5-4813-4e17-940d-6c85bd8d50ac
Publikováno v:
Journal of Perinatology. Aug2006, Vol. 26 Issue 8, p486-492. 7p. 4 Charts, 1 Graph.
Autor:
Paquette, L. A., Zhao, M., Montgomery, F., Zeng, Q., Wang, T. Z., Elmore, S., Keith Combrink, Wang, H. -L, Bailey, S., Su, Z.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier