Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"PAKSERV"'
Autor:
Wulandari, Yahyu Aningsih1 Yahyuayu400@gmail.com, Amir, Fakhrurrazi1 Fakhrurrazi.amir@usk.ac.id, Fajri, Muhammad Iqbal1 fajrimuhammadiqbal@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Word Science (JWS). Aug2022, Vol. 1 Issue 8, p579-591. 13p.
Autor:
Kashif, Muhammad1 kashif@gift.edu.pk, Cheewakrakokbit, Pimpa2
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jan-Jun2018, Vol. 28 Issue 1, p51-65. 15p. 3 Diagrams, 4 Charts.
Publikováno v:
Accounting, Vol 4, Iss 1, Pp 63-72 (2018)
In service oriented industry, it is very difficult to set a standard rule to satisfy customers. As customer awareness increases on the service offered by banks, expectation from services quality increases too. Quality of a service in banking industry
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c309acd765d54b50bff8af12815581e1
Autor:
Kashif, Muhammad1 (AUTHOR) kashif@gift.edu.pk, Ramayah, T.2 (AUTHOR), Sarifuddin, Syamsulang3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Total Quality Management & Business Excellence. Mar/Apr2016, Vol. 27 Issue 3/4, p265-278. 14p.
Publikováno v:
Journal of World Science. 1:578-591
Every business needs an excellent service quality to make customer satisfied and loyal. However, the terms of satisfaction and loyal still become the problems that should be tackled like GrabFood in Banda Aceh which should cope the food service deliv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Accounting, Vol 4, Iss 1, Pp 63-72 (2018)
In service oriented industry, it is very difficult to set a standard rule to satisfy customers. As customer awareness increases on the service offered by banks, expectation from services quality increases too. Quality of a service in banking industry
Autor:
Graham Saunders, Stephen
Publikováno v:
Managing Service Quality: An International Journal, 2008, Vol. 18, Issue 5, pp. 442-456.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09604520810898820
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.