Zobrazeno 1 - 10
of 9 445
pro vyhledávání: '"PADLET"'
Autor:
Lee, Hyun-jin1 (AUTHOR) ihj245@yongin.ac.kr, Lee, Eun-hwa2 (AUTHOR) tobejjang@hanmail.net, Kwon, Hee-ju3 (AUTHOR) shiawase@konkuk.ac.kr
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). May2024, Vol. 13 Issue 5, p232. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hee-Joo Im1, Young Lim Lee2 younglee13@dankook.ac.kr
Publikováno v:
Journal of Digital Convergence. 2022, Vol. 20 Issue 5, p69-75. 7p.
Autor:
Budiarti, Meliza1, Ritonga, Mahyudin2 mahyudinritonga@gmail.com, Rahmawati2, Yasmadi2, Julhadi2, Zulmuqim1
Publikováno v:
Ingénierie des Systèmes d'Information. Aug2022, Vol. 27 Issue 4, p659-664. 6p.
Autor:
Hossain, Md Moazzem
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2023, Vol. 40, Issue 5, pp. 541-547.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-04-2022-0094
Publikováno v:
Didaktika: Jurnal Kependidikan, Vol 13, Iss 2 (2024)
Penelitian tindakan kelas (PTK) ini bertujuan untuk meningkatkan keterampilan kerja sama peserta didik dalam pembelajaran sosiologi di SMA Negeri 1 Pontianak melalui implementasi model kooperatif tipe Jigsaw berbasis Padlet. Urgensi penelitian ini te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7302400567645b7b459cc7bd0580ee3
Autor:
Usman Shah Toti
Publikováno v:
University of Chitral Journal of Linguistics and Literature, Vol 2, Iss I (2024)
The purpose of this mixed-method research was to assess the attitudes and perceptions of a sample of 21 University level Saudi Undergraduate EFL students at Majma University, Community College towards using Padlet as a collaborative web-based online
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4745039779445d8b5a4423bc5831e71