Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"PAD model"'
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Occupational Bloodborne Exposures (OBEs) are incidents where healthcare workers come into contact with blood or other potentially infectious materials, leading to risks of transmitting bloodborne pathogens. Nursing students, often
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18760e3a736246488288fc27cc158b9e
Stripping down the Execution Process. Colors in Digital Print Ads as an Emotional Response Indicator
Autor:
Maria MUSTĂȚEA, Dragoș GOCIMAN
Publikováno v:
Styles of Communication, Pp 108-130 (2022)
The chromatic selection represents an essential phase in the conception of a print advertisement. It is critical in encountering a consumer, considering the universal nature of color under various forms of visual communication. Despite the consiste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcbf6cc4e6c14bf09114debcb97bf0ad
Publikováno v:
Journal of Advanced Mechanical Design, Systems, and Manufacturing, Vol 17, Iss 5, Pp JAMDSM0061-JAMDSM0061 (2023)
In order to explore the aging-friendly design features of the facial expression interface of the elderly intelligent robot and reduce the cognitive burden of the elderly users, an optimal design method for the facial expression interface of the elder
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8908ffdda01c4ee5bead2da04d57013c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
Previous studies have shown that stimulus-organism-response (SOR) theory can well explain the willingness to buy from stores, products, and advertising-related stimuli. However, few studies have investigated advertising speech stimulus that is not in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf8c7918758d41fea41738cf95aaa6ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
New types of artificial intelligence products are gradually transferring to voice interaction modes with the demand for intelligent products expanding from communication to recognizing users' emotions and instantaneous feedback. At present, affective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/744b2edd3cc84b42ae0721aba410183e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Foods, Vol 10, Iss 11, p 2880 (2021)
Emoji have been argued to have considerable potential for emotion research but are struggling with uptake in part because knowledge about their meaning is lacking. The present research included 24 emoji (14 facial, 10 non-facial) which were character
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9a7ea6264fb4d68b82dda6f5f637b2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.