Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"P.V. Licciardi"'
Publikováno v:
Public Health in Practice, Vol 8, Iss , Pp 100535- (2024)
Background: Multisystem inflammatory syndrome in children (MIS-C) is a severe complication associated with SARS-CoV-2 infection. The clinical epidemiology of MIS-C is not completely understood in low- and middle-income countries (LMICs) due to limite
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbce899f41384495ba4446570b5e0871
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E.M. Dunne, L. Tikkanen, A. Balloch, K. Gould, M. Yoannes, S. Phuanukoonnon, P.V. Licciardi, F.M. Russell, E.K. Mulholland, C. Satzke, J. Hinds
Publikováno v:
New Microbes and New Infections, Vol 7, Iss C, Pp 86-88 (2015)
Molecular identification of Streptococcus pneumoniae serotype 19F is routinely performed by PCR targeting the wzy gene of the capsular biosynthetic locus. However, 19F isolates with genetic similarity to 19A have been reported in the United States an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aca7b6ca77a34020acb2d73b364815c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.