Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"P.G. Morton"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dehghani, Nafiseh1 (AUTHOR) dehghaninafi3.78@gmail.com, Haghighi, Maryam1 (AUTHOR) mhaghighi@cc.iut.ac.ir, Rahimmalek, Mehdi1,2 (AUTHOR) mrahimmalek@iut.ac.ir, Sabzalian, Mohammad R.3 (AUTHOR) sabzalian@iut.ac.ir, Szumny, Antoni2 (AUTHOR) mrahimmalek@iut.ac.ir
Publikováno v:
Molecules. Dec2024, Vol. 29 Issue 23, p5506. 20p.
Autor:
Tappia, Paramjit S.1,2 (AUTHOR) ptappia@sbrc.ca, Shah, Anureet K.3 (AUTHOR) akaur23@calstatela.edu, Dhalla, Naranjan S.2,4 (AUTHOR) nsdhalla@sbrc.ca
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Sep2024, Vol. 25 Issue 18, p9761. 20p.
Autor:
P.G. Morton
Publikováno v:
Industrial Lubrication and Tribology. 42:4-11
“Tribological Design — The Power Generation Industry”, was an invited paper presented at the 15th Leeds‐Lyon Symposium held in Leeds in 1988. A review of the proceedings published last autumn appeared in the last issue of Industrial Lubricati
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P.G. Morton
Publikováno v:
Wear. 150:383-384
Autor:
J.H. Johnson, P.G. Morton
Publikováno v:
Tribology International. 13:225-231
Vibrations in any structure are the manifestation of energy exchanges, both internal and between the structure and its environment. In this respect, rotating shafts are in no way unique. It is not surprising therefore, that most rotor dynamic vibrati
Previous work conducted on hybrid journal bearings has shown that a combination of hydrostatic and hydrodynamic lubrication principles leads to good load support for a range of speeds (including zero speed). Conventional generator bearings were ident
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::60d5e67efe23dc9f0987eed935342669
https://doi.org/10.1016/s0167-8922(08)70221-9
https://doi.org/10.1016/s0167-8922(08)70221-9