Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"P.D. Dirgantari"'
Publikováno v:
Advances in Business, Management and Entrepreneurship ISBN: 9781003131465
The number of local cosmetics in Indonesia has increased the business competition. Companies need to pay attention to customers’ loyalty to brand as it is an important aspect in dealing with competition. One of them is through brand trust. The purp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::958de3750190b9a19d7f188321071d98
https://doi.org/10.1201/9781003131465-86
https://doi.org/10.1201/9781003131465-86
Publikováno v:
Advances in Business, Management and Entrepreneurship ISBN: 9781003131465
Advances in Business, Management and Entrepreneurship
Advances in Business, Management and Entrepreneurship
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d1a2536cb845168f975e2dd5ebb43ba9
https://doi.org/10.1201/9781003131465-72
https://doi.org/10.1201/9781003131465-72
Publikováno v:
Advances in Business, Management and Entrepreneurship ISBN: 9780429295348
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7c84bc156de0250ab144f68053582ba5
https://doi.org/10.1201/9780429295348-9
https://doi.org/10.1201/9780429295348-9
Publikováno v:
Advances in Business, Management and Entrepreneurship ISBN: 9780429295348
This study aims to examine the influence of online servicescape against the behavioural intention of Agoda products in Indonesia. The research was verification study, and the method used was explanatory survey. Using a simple random sampling techniqu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6451930674bc32d9d96a56caa2792f52
https://doi.org/10.1201/9780429295348-41
https://doi.org/10.1201/9780429295348-41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.