Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"P.A. Reddy"'
Autor:
D. Uma Devi, P.A. Reddy
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 10, Iss 1, Pp 90-105 (2016)
Education is envisaged as an important tool for the socio-economic and cultural development of an individual and acts as a catalyst for the pace of the development of the country. Keeping this in view, the Government of India has launched several pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b4e655dbe294d6495f91db41c996453
Autor:
P.A. Reddy, D. Uma Devi
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 9, Iss 2, Pp 230-253 (2015)
The Government of India from time to time has conceived and implemented a number of programmes for improving the access and quality of elementary education. Sarva Shiksha Abhiyan is one such an effort. One of the major interventions of the programme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55ab0a5a60d844c8a39ae29686387cf6
Autor:
P.A. Reddy, D.U. Devi
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 6, Iss 1, Pp 228-238 (2012)
India has initiated different Adult Education Programmes viz., Literacy, Post Literacy and Continuing Education for promotion of literacy, functional skills and awareness to convert the vast masses as human capital and to invest them in the economy t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bffec2681eff4b67a305a2e1779acd4d
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 5, Iss 1, Pp 94-114 (2011)
The study identifies the priorities of vocational educational courses and interests of the Indian undergraduate students. The study was conducted in S.V. University area covering 300 undergraduate students of Arts, Commerce and Science streams. The s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37b6322d537642f190a25189b44c4cba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.