Zobrazeno 1 - 10
of 6 016
pro vyhledávání: '"P. Wasson"'
Autor:
Melynda Seaton
Publikováno v:
Panorama, Vol 7, Iss 2 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f18afa5945894bd69bb38ac641b60d41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tschand, Arya, Rajan, Arun Tejusve Raghunath, Idgunji, Sachin, Ghosh, Anirban, Holleman, Jeremy, Kiraly, Csaba, Ambalkar, Pawan, Borkar, Ritika, Chukka, Ramesh, Cockrell, Trevor, Curtis, Oliver, Fursin, Grigori, Hodak, Miro, Kassa, Hiwot, Lokhmotov, Anton, Miskovic, Dejan, Pan, Yuechao, Manmathan, Manu Prasad, Raymond, Liz, John, Tom St., Suresh, Arjun, Taubitz, Rowan, Zhan, Sean, Wasson, Scott, Kanter, David, Reddi, Vijay Janapa
Rapid adoption of machine learning (ML) technologies has led to a surge in power consumption across diverse systems, from tiny IoT devices to massive datacenter clusters. Benchmarking the energy efficiency of these systems is crucial for optimization
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.12032
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Viberg, Olga, Cukurova, Mutlu, Feldman-Maggor, Yael, Alexandron, Giora, Shirai, Shizuka, Kanemune, Susumu, Wasson, Barbara, Tømte, Cathrine, Spikol, Daniel, Milrad, Marcelo, Coelho, Raquel, Kizilcec, René F.
With growing expectations to use AI-based educational technology (AI-EdTech) to improve students' learning outcomes and enrich teaching practice, teachers play a central role in the adoption of AI-EdTech in classrooms. Teachers' willingness to accept
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.01627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Dairy Science, Vol 107, Iss 10, Pp 8009-8020 (2024)
ABSTRACT: A meta-analysis was performed to investigate the effects of capsaicin (CAP) on lactational performance and blood chemistry and cell counts in dairy cattle. The database comprised 11 peer-reviewed studies published between 2011 and 2024. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bf54d5031684eaf985427541d58ac12