Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"P. T. Retheesh"'
Publikováno v:
Explore Business, Technology Opportunities and Challenges After the Covid-19 Pandemic ISBN: 9783031089534
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::17c54615c5de10287c85d13a88e42186
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_32
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_32
Publikováno v:
Explore Business, Technology Opportunities and Challenges After the Covid-19 Pandemic ISBN: 9783031089534
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c4effc2bcb09ed8dcaf7c79c3ba905f2
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_98
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_98
Publikováno v:
Explore Business, Technology Opportunities and Challenges After the Covid-19 Pandemic ISBN: 9783031089534
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c7dac7a02416e114eb270a15c38ecd2d
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_36
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_36
Publikováno v:
Explore Business, Technology Opportunities and Challenges After the Covid-19 Pandemic ISBN: 9783031089534
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e278a3517e88d99531c28faeebbb0eb1
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_112
https://doi.org/10.1007/978-3-031-08954-1_112
Autor:
P. T., Retheesh, Kayarkatte, Narayan
Publikováno v:
Ilkogretim Online; 2021, Vol. 20 Issue 4, p2581-2588, 8p
Autor:
R., Sagar, T., Retheesh P.
Publikováno v:
Ilkogretim Online; 2021, Vol. 20 Issue 4, p2556-2562, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allam Hamdan, Esra Saleh Aldhaen
This book explores how AI is transforming digital marketing and what it means for businesses of all sizes and looks at how AI is being used to personalize content, improve targeting, and optimize campaigns. This book also examines some of the ethical