Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"P. Sultanik"'
A blind spot is any input to a program that can be arbitrarily mutated without affecting the program's output. Blind spots can be used for steganography or to embed malware payloads. If blind spots overlap file format keywords, they indicate parsing
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.08700
Autor:
Nicolas Weiss, Simona Tripon, Maxime Mallet, Françoise Imbert-Bismut, Mehdi Sakka, Dominique Bonnefont-Rousselot, Philippe Sultanik, Sarah Mouri, Marika Rudler, Dominique Thabut
Publikováno v:
Journal of Intensive Medicine, Vol 4, Iss 2, Pp 222-230 (2024)
Background: Hepatic encephalopathy (HE) is highly prevalent in patients with liver diseases. The pathophysiology of HE is centered on the synergic role of hyperammonemia and systemic inflammation. However, some data suggest altered functioning of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/504cc4269b1c445fb2965da601604fa5
Publikováno v:
JHEP Reports, Vol 6, Iss 8, Pp 101120- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b10cc11475946cdaef838c5df7fd621
Autor:
Simon Johannes Gairing, Chiara Mangini, Lisa Zarantonello, Elise Jonasson, Henrike Dobbermann, Philippe Sultanik, Peter Robert Galle, Joachim Labenz, Dominique Thabut, Jens Uwe Marquardt, Patricia P. Bloom, Mette Munk Lauridsen, Sara Montagnese, Christian Labenz
Publikováno v:
JHEP Reports, Vol 6, Iss 8, Pp 101104- (2024)
Background & Aims: Data on the association between proton pump inhibitor (PPI) use and hepatic encephalopathy (HE) are conflicting, and data from multicentre studies are scarce. The aim of this study was to dissect the potential association between P
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a4b191f35084e7bbef0e7add8959781
Autor:
Alyssa Sultanik
Publikováno v:
Theological Librarianship, Vol 16, Iss 2 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e6633f3525c40a8941665f6dbedc998
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emma H Palermo, Amanda V Young, Sky Deswert, Alyssa Brown, Miranda Goldberg, Evan Sultanik, Jessica Tan, Carla A Mazefsky, Lauren Brookman-Frazee, James C McPartland, Matthew S Goodwin, Jeffrey Pennington, Steven C Marcus, Rinad S Beidas, David S Mandell, Heather J Nuske
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 12, p e45852 (2023)
BackgroundAs much as 80% of children on the autism spectrum exhibit challenging behaviors (ie, behaviors dangerous to the self or others, behaviors that interfere with learning and development, and behaviors that interfere with socialization) that ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f89ad81f6324421934faaa17745b098