Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"P. Soto‐Icaza"'
Autor:
Leonie Kausel, F. Zamorano, P. Billeke, M. E. Sutherland, M. I. Alliende, J. Larrain‐Valenzuela, P. Soto‐Icaza, F. Aboitiz
Publikováno v:
Brain and Behavior, Vol 14, Iss 5, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Introduction: Attention and working memory are key cognitive functions that allow us to select and maintain information in our mind for a short time, being essential for our daily life and, in particular, for learning and academic performanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4fb6d987a2842fea61299c7139fdb73
Autor:
Daniza Ivanovic, Francisco Zamorano, Patricia Soto-Icaza, Tatiana Rojas, Cristián Larraín, Claudio Silva, Atilio Almagià, Claudia Bustamante, Violeta Arancibia, Francisca Villagrán, Rodrigo Valenzuela, Cynthia Barrera, Pablo Billeke
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
Abstract How well students learn and perform in academic contexts is a focus of interest for the students, their families, and the entire educational system. Although evidence has shown that several neurobiological factors are involved in scholastic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a56123bca4d347b4a8741b36fa41774c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 1, p e0262004 (2022)
Autism Spectrum Disorder (ASD) is a heterogeneous condition that affects face perception. Evidence shows that there are differences in face perception associated with the processing of low spatial frequency (LSF) and high spatial frequency (HSF) of v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a661f578654b4791825173766af0ca9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.