Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"P. Skalle"'
Publikováno v:
Acta Didactica Norge, Vol 11, Iss 1 (2017)
Artikkelen tar opp fremmedspråkenes formidling av interkulturell kompetanse, og hvordan denne er knyttet til skolens samlede danningsprosjekt. Artikkel-forfatterne diskuterer hvordan migrantnarrativer kan brukes som inngangs-portal til utviklingen a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c3e1c1af3d644788ee26b9bbd57b12f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Offshore Technology Conference.
Subsea field developments are generally recognized as having lower recovery factors than fields developed by fixed installations. To increase the recovery factor from subsea developed reservoirs, new technologies that will reduce the costs of infill
Autor:
J. Abdollahi, P. Skalle
Publikováno v:
All Days.
High frequency of wash-outs and cracks in drillstring has been experienced in a specific formation in oil fields located in the Southern part of Iran. The rig time consumed on this challenge was high due to time spent on replacing damaged pipes. In a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.