Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"P. Seghi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S117-S117 (2023)
Introduction Major Depressive Disorder is a frequent and disabling condition. More than 20% of patients do not respond to pharmacotherapy alone, so there is the need to find alternative strategies in order to potentiate the drugs. Therapeutic alterna
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b48f0d1e88b49ea903703780254705e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Federica Cuoco, Giulia Agostoni, Silvia Lesmo, Jacopo Sapienza, Mariachiara Buonocore, Margherita Bechi, Francesca Martini, Ilaria Ferri, Marco Spangaro, Giorgia Bigai, Federico Seghi, Carmelo Guglielmino, Federica Cocchi, Roberto Cavallaro, Marta Bosia
Publikováno v:
Schizophrenia Research: Cognition, Vol 28, Iss , Pp 100245- (2022)
Low mobility and poor physical health, especially metabolic syndrome, are frequently reported in patients with schizophrenia and tend to increase with age. Recent evidence suggests that metabolic syndrome may affect cognition and quality of life, whi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dad7bf52a35945fdbecd3b39659c6102
Autor:
Jean-Pierre Seghi
Publikováno v:
Studii de Lingvistica, Vol 10, Pp 39-60 (2020)
Our study, which falls within the field of teaching French as a foreign language, is inspired by two seemingly contradictory observations. The first concerns a recurrent error of Italian learners, who use the third-person personal pronoun, where o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc239d6895f643e7a68ef7caa2596a8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 16, Iss 2 (2018)
La forma di numeri e lettere, la loro successione da sinistra a destra che struttura parole e frasi, la memorizzazione del tracciato dei diversi caratteri, la coordinazione della muscolatura oculare utilizzata negli atti dello scrivere e del leggere
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc9ec518dd4f4aa8975776fa36f68c22