Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"P. Santamarina-Pérez"'
Autor:
L. Marques Feixa, S. Romero, J. Moya-Higueras, P. Santamarina-Pérez, J. March-Llanes, M.J. Muñoz, I. Zorrilla, M. Rapado-Castro, H. Blasco-Fontecilla, E. Anglada, M. Ramirez, L. Fañanas
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S448-S449 (2022)
Introduction Youth exposed to complex trauma (CT) show an increased risk of psychiatric morbidity, including a wide range of psychiatric disorders. However, to date, there is no specific diagnosis in the DSM-5 that capture the clinical complexity of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc92493994a747cda695ed66de7f47da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista de Psiquiatría Infanto-Juvenil. 39:23-32
Introducción: La eficacia de la psicoterapia grupal con adolescentes se ha estudiado en múltiples investigaciones, pero se desconocen qué factores terapéuticos específicos son considerados de ayuda en este contexto. El presente trabajo tiene com
Autor:
Laia Marques-Feixa, Jorge Moya-Higueras, Soledad Romero, Pilar Santamarina-Pérez, Marta Rapado-Castro, Iñaki Zorrilla, María Martín, Eulalia Anglada, María José Lobato, Maite Ramírez, Nerea Moreno, María Mayoral, María Marín-Vila, Bárbara Arias, Lourdes Fañanás, EPI-Young Stress GROUP
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine, Vol 10, Iss 22, p 5293 (2021)
Childhood maltreatment (CM) is associated with increased non-suicidal self-injury (NSSI) and suicidal behavior (SB), independently of demographic and mental health conditions. Self-Trauma Theory and Linehan’s Biopsychosocial Model might explain the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/894e89a5197b4bccad92c67d608c8330
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.