Zobrazeno 1 - 10
of 6 552
pro vyhledávání: '"P. Salva"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valentina Certo
Publikováno v:
Papireto, Vol 3, Pp 325-327 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/530a332e68884d278437c674964386cf
Publikováno v:
Journal of Traditional Building, Architecture and Urbanism, Iss 5 (2024)
Los vecinos de la localidad leonesa de Valcabado del Páramo se han movilizado durante años para salvar de la ruina la techumbre del siglo XVI de la iglesia de Santiago, una de las más importantes de su estilo en la Vía de la Plata. Con este fin,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4becf5783fae43c0910de1522f102488
Autor:
Trushaev, Norman E.
Various concepts of grammatical compositionality arise in many theories of both natural and artificial languages, and often play a key role in accounts of the syntax-semantics interface. We propose that many instances of compositionality should entai
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.05173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper presents a methodological approach based on the use of complex networks to analyze the structure and content of curricula. We analyze the concept network built from the final year of a particular high school Physics curriculum, as well as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.15929
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stake, Robert E., Visse, Merel
Publikováno v:
Electronic Journal of Educational Research, Assessment & Evaluation / Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa; 2023, Vol. 29 Issue 1, p1-14, 14p