Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"P. Quintana-Mathé"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C. Gil-Lladanosa, Á. Palma-Conesa, M. Farre-Albaladeo, P. Quintana-Mathé, M. Ventura-Vilamala, I. Fornís-Espinosa, M. Torrens-Melich, M. Grifell-Guardia, F. Caudevilla-Galligo, L. Gallindo-Guarin
Publikováno v:
European Psychiatry. 33:S171-S171
IntroductionNew Psychoactive Substances (NPS) appear to be increasing in popularity because they mimic the effect of traditional drugs. DOB is a world-wide controlled phenethylamine, with agonist activity in 5HT2A receptors. Its effects are comparabl
Autor:
C. Gil-Lladanosa, M. Farré-Albaladejo, Á. Palma, M. Torrens-Melich, L. Galindo-Guarin, M. Grifell-Guardia, F. Caudevilla-Galligo, M. Ventura-Vilamala, I. Fornís-Espinosa, P. Quintana-Mathé
Publikováno v:
European Psychiatry. 33:S313-S313
IntroductionMethylphenidate is a CNS stimulant approved for treatment of ADHD. It is generally considered well tolerated and exhibiting low dependence potential, although diversion for recreational use has been described. Provided that its effects ar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.