Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"P. Primucci"'
Autor:
Leah G. Taylor, Mara Primucci, Leigh M. Vanderloo, Kelly P. Arbour-Nicitopoulos, Jennifer Leo, Jason Gilliland, Patricia Tucker
Publikováno v:
Frontiers in Rehabilitation Sciences, Vol 4 (2023)
IntroductionChildren with disabilities may be unable engage playground spaces due to barriers exacerbating exclusion. Therefore, clarity on how to evaluate existing playgrounds for inclusivity of children with disabilities is required.MethodsA scopin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26ab8086b3764eff863aed0e670cdd85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Messina, G. Rusca, I. Di giovanni, P. Primucci, Francesco Tonucci, E. de Nardis, V. Consoli
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
Universitat Autònoma de Barcelona
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
This paper stresses the need of coherence between the science teachers training and the emergent constructivist model of science learning.
Autor:
Calvo-Mosquera, G., González-Cal, A., Calvo-Rodríguez, D., Primucci, C.Y., Plamenov-Dipchikov, P.
Publikováno v:
SEMERGEN - Medicina de Familia (ScienceDirect); May-June 2017, Vol. 43 Issue: 4 p318-327, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Anales de Pediatría; ene2010, Vol. 72 Issue 1, p62-66, 5p, 2 Charts, 1 Graph