Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"P. Packan"'
Foundation models have shown great promise in speech emotion recognition (SER) by leveraging their pre-trained representations to capture emotion patterns in speech signals. To further enhance SER performance across various languages and domains, we
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.10275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
B. Sell, S. An, J. Armstrong, D. Bahr, B. Bains, R. Bambery, K. Bang, D. Basu, S. Bendapudi, D. Bergstrom, R. Bhandavat, S. Bhowmick, M. Buehler, D. Caselli, S. Cekli, Vrsk. Chaganti, Y. J. Chang, K. Chikkadi, T. Chu, T. Crimmins, G. Darby, C. Ege, P. Elfick, T. Elko-Hansen, S. Fang, C. Gaddam, M. Ghoneim, H. Gomez, S. Govindaraju, Z. Guo, W. Hafez, M. Haran, M. Hattendorf, S. Hu, A. Jain, S. Jaloviar, M. Jang, J. Kameswaran, V. Kapinus, A. Kennedy, S. Klopcic, D. Krishnan, J. Leib, Y.-T. Lin, N. Lindert, G. Liu, O. Loh, Y. Luo, S. Mani, M. Mleczko, S. Mocherla, P. Packan, M. Paik, A. Paliwal, R. Pandey, K. Patankar, L. Pipes, P. Plekhanov, C. Prasad, M. Prince, G. Ramalingam, R. Ramaswamy, J. Riley, J. R. Sanchez Perez, J. Sandford, A. Sathe, F. Shah, H. Shim, S. Subramanian, S. Tandon, M. Tanniru, D. Thakurta, T. Troeger, X. Wang, C. Ward, A. Welsh, S. Wickramaratne, J. Wnuk, S. Q. Xu, P. Yashar, J. Yaung, K. Yoon, N. Young
Publikováno v:
2022 IEEE Symposium on VLSI Technology and Circuits (VLSI Technology and Circuits).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.