Zobrazeno 1 - 10
of 1 038
pro vyhledávání: '"P. Muß"'
This report explores the potential implications of rapidly integrating Artificial Intelligence (AI) applications into children's environments. The introduction of AI in our daily lives necessitates scrutiny considering the significant role of the env
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.19275
Autor:
Zev M. Nakamura, Allison M. Deal, Eliza M. Park, Kate E. Stanton, Yesy E. Lopez, Laura J. Quillen, Erin O’Hare Kelly, Hillary M. Heiling, Kirsten A. Nyrop, Emily M. Ray, E. Claire Dees, Katherine E. Reeder‐Hayes, Trevor A. Jolly, Lisa A. Carey, Yara Abdou, Oludamilola A. Olajide, Julia K. Rauch, Ranjit Joseph, Anureet Copeland, Megan A. McNamara, Tim A. Ahles, Hyman B. Muss
Publikováno v:
Cancer Medicine, Vol 12, Iss 7, Pp 8172-8183 (2023)
Abstract Background Cognitive difficulties have been described after chemotherapy for breast cancer, but there is no standard of care to improve cognitive outcomes in these patients. This trial examined the feasibility, tolerability, acceptability, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2562d0fa30245228e0ed1a363d25b5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jensen, Christopher Edward, Karahanoglu, Fikret Isik, Adamowicz, Lukas, Cai, Xuemei, Santamaria, Mar, Muss, Hyman, Nyrop, Kirsten A., Wood, William Allen
Publikováno v:
Journal of Clinical Oncology; 2024 Supplement 10, Vol. 20, p427-427, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.