Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"P. Michael-Chrysanthou"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Gagatsis, P. Michael-Chrysanthou, Th. Christodoulou, E. Iliada, G. Bolondi, I. Vannini, F. Ferretti, S. Sbaragli
The present paper discusses lower secondary school teachers’ and students’ beliefs about Formative Assessment in mathematics in Cyprus, Switzerland and Italy. Based on teachers’ and students’ beliefs related to formative assessment, this rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::b086e8e5056e492374c4945dfa8a836d
http://hdl.handle.net/11585/703690
http://hdl.handle.net/11585/703690
This paper concerns the description and discussion of a European research program about the examination of formative assessment in the teaching and learning of mathematics. The focus is on the presentation of a questionnaire constructed for the purpo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::8d7af0d537cfaee75c8d8d3ecddff533
http://hdl.handle.net/11585/461166
http://hdl.handle.net/11585/461166
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.