Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"P. McQuillian"'
Autor:
Karen J. Thompson, Sonia Watson, Chiara Zanato, Sergio Dall'Angelo, Joriene C. De Nooij, Bethany Pace‐Bonello, Fiona C. Shenton, Helen E. Sanger, Beverly A. Heinz, Lisa M. Broad, Noelle Grosjean, Jessica R. McQuillian, Marina Dubini, Susan Pyner, Iain Greig, Matteo Zanda, David Bleakman, Robert W. Banks, Guy S. Bewick
Publikováno v:
Experimental Physiology, Vol 109, Iss 1, Pp 81-99 (2024)
Abstract A metabotropic glutamate receptor coupled to phospholipase D (PLD‐mGluR) was discovered in the hippocampus over three decades ago. Its pharmacology and direct linkage to PLD activation are well established and indicate it is a highly atypi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81a681306fa94df7a114941db1591a5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Multimodality & Society; June 2023, Vol. 3 Issue: 2 p170-196, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. F. Sumy, J. A. Johnson, P. M. Dorr, John Taber, Tammy K. Bravo, R. Welti, P. McQuillian, Michael Hubenthal
Publikováno v:
The Leading Edge. 34:1178-1184
The Incorporated Research Institutions for Seismology's (IRIS) Education and Public Outreach (EPO) program is committed to advancing awareness and understanding of seismology and geophysics while also inspiring careers in the earth sciences. To achie
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.