Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"P. Möcks"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Marcus, B. Musaeus, M. H. Schmidt, P. Möcks, D. Fritz-Sigmund, R. Fojkar, B. Lay, H.-G. Eisert
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. 6:88-95
A crossover 'placebo'-controlled, double-blind design was used to examine the effectiveness of an oligoantigenic diet in 49 children with hyperactive/disruptive behavior disorder. Effects of diet were compared with those yielded by stimulant medicati
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift fur Kinder- und Jugendpsychiatrie und Psychotherapie. 24(3)
The stability of expert behavior ratings was analyzed in an unselected inpatient sample of 49 children admitted for disruptive behavior disorders. Expert behavior ratings were obtained for two highly standardized situations (play behavior on ward, on
Autor:
D. Fritz-Sigmund, M. H. Schmidt, P. Möcks, H.-G. Eisert, B. Lay, R. Fojkar, B. Musaeus, A. Marcus
Publikováno v:
Past, Present and Future of Psychiatry.
Publikováno v:
Zeitschrift fur Kinder- und Jugendpsychiatrie. 22(1)
The present study addressed the question of the extent to which parental assessment of expansive behavior disorders can be validated by clinical assessment and how both types of assessment are correlated with behavior ratings by trained outside obser
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.