Zobrazeno 1 - 10
of 316
pro vyhledávání: '"P. Lizák"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beáta Lizák, Julia Birk, Melinda Zana, Gergely Kosztyi, Denise V. Kratschmar, Alex Odermatt, Richard Zimmermann, Miklós Geiszt, Christian Appenzeller-Herzog, Gábor Bánhegyi
Publikováno v:
BMC Biology, Vol 18, Iss 1, Pp 1-16 (2020)
Abstract Background The lumen of the endoplasmic reticulum (ER) acts as a cellular Ca2+ store and a site for oxidative protein folding, which is controlled by the reduced glutathione (GSH) and glutathione-disulfide (GSSG) redox pair. Although depleti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e96e7b7282a4f3fb5aef956daf86129
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Vol 8, Iss 19 (2021)
The paper set out to explore pre-and in-service foreign language teachers’ perceptions of attributes of effective teachers in Ukraine within a framework developed by the authors of the study to unravel the construct of effective language teaching.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d553ade467e0459aab6d17c23948d54a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.