Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"P. Labossière"'
Autor:
Thamara Labossière
Publikováno v:
VertigO, Vol 38 (2024)
During the Duvalier regime (1957-1986), many Haitian children had difficulty gaining access to basic social services. As a result, non-governmental organizations (NGOs) from the North began supporting Haitian communities through development projects.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0309d794068942cea89bb8dfde4bf419
Autor:
Juliette Maurin, Sophie Labossière, Lara Pomerleau-Fontaine, Véronique Boudreault, Sophie Brassard, Jacinthe Dion, Natalie Durand-Bush, Sylvie Parent, Amélie Soulard
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 11 (2024)
IntroductionProfessional and student-athletes are at risk of developing symptoms of eating disorders (ED), including drive for thinness and muscularity due to personal risk factors (e.g., low self-esteem) and sport-specific characteristics (e.g., spo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/352dd2c655644b1d99d6d365faa6d3af
Autor:
Foxall, Eric, Labossiere, Jen
For neutral genealogy models in a finite, possibly non-constant population, there is a convenient ordered rearrangement of the particles, known as the lookdown representation, that greatly simplifies the analysis of the family trees. By introducing t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.00193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valentin Bauer, Tifanie Bouchara, Olivier Duris, Charlotte Labossière, Marie-Noëlle Clément, Patrick Bourdot
Publikováno v:
Frontiers in Virtual Reality, Vol 4 (2023)
Augmented Reality (AR) is promising to complement autism approaches, but so far has mainly focused on training socio-emotional abilities for autistic children with mild learning disabilities. To better consider autistic children with severe learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01eb092380734b659bfb88e904cc3e97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Véronique Boudreault, Sophie Labossière, Véronique Gauthier, Sophie Brassard, Sophie Couture, Frédérick Dionne, Catherine Laurier, Natalie Durand-Bush
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 4 (2022)
The COVID-19 pandemic lockdown disrupted the university sports season and had negative consequences on the academic and personal life of university student-athletes, resulting in several psychological challenges. The goal of this study is to document
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7f6d9da2d914e63873bd7ee84e8b6b4