Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"P. Kirubadevi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Measurement: Sensors, Vol 24, Iss , Pp 100515- (2022)
Despite not being uniform, urban economic growth usually shows some inconsistency. Urban sustainable development may be harmed if the financial instability goes above a particular threshold. This article examines the current status of India's macro-e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10232ca20efc486c8c47a3aaabc20f45
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings Online; December 2023, Vol. 2901 Issue: 1 p030010-30018, 9p
Publikováno v:
International Journal of Case Studies in Business, IT, and Education. :103-111
Majority of brick-and-mortar retailers in India assume that (a) existing store size is ideal to their retailing format, (b) inventory display density per square foot is optimal, (c) larger the store size higher the consumer walk-ins, (d) more premium
Publikováno v:
International Journal of Case Studies in Business, IT, and Education. :79-87
In brick-and-mortar retailing, sales personnel play the most important and complex role whereby they are the ones who are connected to consumers directly on a real-time basis. It is observed that the majority of brick-and-mortar retailers in India as
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings Online; September 2023, Vol. 2764 Issue: 1 p030019-30028, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The complex nature of baby care retailing both from supply side and demand side owing to sheer vast number of unique products / brands / categories the retailer mandatorily need to offer in their stores as part of the product assortment, added with l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3f32be1564ca2967c3a29dd5e533e4a8