Zobrazeno 1 - 10
of 31 446
pro vyhledávání: '"P. Jolly"'
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 5, Iss 1, Pp 41-60 (2024)
The Jolly Phonics Lessons application is a digital tool that is designed to enhance the preschoolers’ reading and writing skills through synthetic phonics approach. This study examined the impact of integrating Jolly Phonics Lessons application int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8051f5445884b0abdb435a7a3de32c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Blood Medicine, Vol Volume 14, Pp 233-238 (2023)
Amaylia Oehadian,1 Ian Huang,2,3 Andini Kartikasari,4 Bachti Alisjahbana,5 Delita Prihatni6 1Division of Hematology and Oncology Medic, Department of Internal Medicine Faculty of Medicine, Universitas Padjadjaran/Dr. Hasan Sadikin General Hospital, B
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93a4fa0abbad4aaeb9cac9c9576bc17e
Publikováno v:
International Journal of Theory and Application in Elementary and Secondary School Education (IJTAESE), Vol 4, Iss 2, Pp 202-218 (2022)
The Programme for International Student Assessment result of being the lowest in reading comprehension is the main reason that compelled the researcher to conduct the study with the use of the Jolly Phonics program in strengthening language literacy.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a90f28ede154c00a1c0082117de378a
Publikováno v:
Edusaintek, Vol 10, Iss 3 (2023)
Early reading skills is an important ability for early childhood learner, considering that these skills are the foundation for children to overcome the diffiulties on the next level of education. One of the main predictors of early reading ability ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7871c8d8fd5f4ad48bb11f778efdaae5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.