Zobrazeno 1 - 10
of 912
pro vyhledávání: '"P. J. Vickery"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Gunn, K. N. Stevens, S. Creanor, J. Andrade, L. Paul, L. Miller, C. Green, P. Ewings, A. Barton, M. Berrow, J. Vickery, B. Marshall, J. Zajicek, J. A. Freeman
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 7, Iss 1, Pp 1-15 (2021)
Abstract Background Balance, mobility impairments and falls are problematic for people with multiple sclerosis (MS). The “Balance Right in MS (BRiMS)” intervention, a 13-week home and group-based exercise and education programme, aims to improve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/916ea503e9184939bee29ac8df02664a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Gunn, J. Andrade, L. Paul, L. Miller, S. Creanor, C. Green, J. Marsden, P. Ewings, M. Berrow, J. Vickery, A. Barton, B. Marshall, J. Zajicek, J. A. Freeman
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 1-12 (2017)
Abstract Background Impaired mobility is a cardinal feature of multiple sclerosis (MS) and is rated by people with MS as their highest priority. By the secondary progressive phase, balance, mobility and physical activity levels are significantly comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e08d81be40744bcf9c7136d5f3b3068f
Autor:
Ning de Coninck-Smith
Publikováno v:
Kulturstudier, Vol 10, Iss 2 (2019)
I 1960’erne oprettede UNESCO tre forskningscentre i skolebyggeri i Afrika, Asien og Latinamerika. Artiklen handler om Asian Regional Institute for School Building Research og om den viden, som instituttets medarbejdere bragte med sig fra Vesten, og
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3b9723b03b24eec88a6e4a5f8bb8f64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.