Zobrazeno 1 - 10
of 29 270
pro vyhledávání: '"P. Hagan"'
Medical Image Synthesis (MIS) plays an important role in the intelligent medical field, which greatly saves the economic and time costs of medical diagnosis. However, due to the complexity of medical images and similar characteristics of different ti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.04902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Practical Radiation Oncology; Jul2023, Vol. 13 Issue 4, p370-375, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
mBio, Vol 12, Iss 2 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e81fbb5133d4eef86fe835c4c34ab52
Being intrinsically nonequilibrium, active materials can potentially perform functions that would be thermodynamically forbidden in passive materials. However, active systems have diverse local attractors that correspond to distinct dynamical states,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.14596
Autor:
Nishiyama, Katsu, Berezney, John, Norton, Michael M., Aggarwal, Akshit, Ghosh, Saptorshi, Hagan, Michael F., Dogic, Zvonimir, Fraden, Seth
Living things enact control of non-equilibrium, dynamical structures through complex biochemical networks, accomplishing spatiotemporally-orchestrated physiological tasks such as cell division, motility, and embryogenesis. While the exact minimal mec
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.14414
Autor:
Mary Wycherley
Publikováno v:
The International Journal of Screendance, Vol 13 (2022)
No abstract available.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66f745b8dee9446dacc93cca0d7ce1ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hagan, Ellen, Creely, Edwin
Publikováno v:
Literacy Learning: The Middle Years; Oct2022, Vol. 30 Issue 3, p41-45, 5p