Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"P. Guillén-Álvarez"'
Autor:
Etty Haydeé Estévez, Luz Delia Acedo Félix, María Guadalupe Bojórquez Ramírez, Beatriz Eugenia Corona Martínez, Carmen Virginia García Acosta, Miguel Ángel Guerrero Badilla, Graciela Guillén Álvarez, Bertha Alicia Loroña García, Jesús Enrique Mungarro Matus, Hisa Margarita Tirado Hamasaki
Publikováno v:
Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol 5, Iss 1 (2003)
The purpose of this research was to get to know the true curriculum of the Northwestern University’s Get Ahead, a special undergraduate program based on the work competencies model and aimed at adults already in the workforce. The goal was to back
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d472f1866d7d4f7bbf2537ce79485688
Autor:
M.R. Sánchez-Pérez, F. Carramiñana-Barrera, D. Murillo-García, P. Guillén-Álvarez, J. Mancera-Romero, L. Muñoz-González
Publikováno v:
SEMERGEN - Medicina de Familia. 42:298-306
Resumen Objetivos El «miedo al pinchazo» de muchos pacientes con diabetes tipo 2 (DM2) puede retrasar el inicio del tratamiento con insulina. Nuestro objetivo es valorar si superar dicha barrera e iniciar el tratamiento con insulina mejora el contr
Autor:
J, Mancera-Romero, F, Carramiñana-Barrera, L, Muñoz-González, P, Guillén-Álvarez, D, Murillo-García, M R, Sánchez-Pérez
Publikováno v:
Semergen. 42(5)
The objective of this study is to evaluate if overcoming the barrier of starting treatment with insulin can lead to better clinical control and a higher level of patient satisfaction with their treatment.This is an observational, multicentre study of
Autor:
Mancera-Romero, J., Carramiñana-Barrera, F., Muñoz-González, L., Guillén-Álvarez, P., Murillo-García, D., Sánchez-Pérez, M.R.
Publikováno v:
SEMERGEN - Medicina de Familia (ScienceDirect); July-August 2016, Vol. 42 Issue: 5 p298-306, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.