Zobrazeno 1 - 10
of 277
pro vyhledávání: '"P. Freebody"'
Autor:
Kelly Freebody
Publikováno v:
Nordic Journal of Art and Research, Vol 12, Iss 2 (2023)
The purpose of this essay is to consider how, if at all, participatory theatre serves the Sustainable Development Goal number 10: Reducing Inequality (SDG10). The paper draws on policy analysis methodology What’s the Problem Represented to be? (Bac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c395925e2d14953ba827876027362b4
Autor:
O’Connor, Peter, Freebody, Kelly
Publikováno v:
Applied Theatre Research; July 2024, Vol. 12 Issue: 1-2 p3-7, 5p
Publikováno v:
JGH Open, Vol 3, Iss 4, Pp 346-348 (2019)
Multifocal hepatic steatosis (MHS) is a rare subtype of hepatic steatosis which can pose a diagnostic challenge due to difficulty in distinguishing it from malignant disease. Steatotic nodules in MHS can vary in size from a few millimeters to several
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0275d09c36648138d87535db4085fb6
Autor:
Kelly Freebody
Publikováno v:
Exchanges, Vol 1, Iss 1, Pp 91-113 (2013)
This paper explores the structure of talk in drama classrooms, particularly the ways students and teachers use different kinds of talk to achieve their classroom work and construct shared moral reasoning as the basis of their practical educational ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68b02b80ed114ae69701eb0b7f707295
Autor:
O’Connor, Peter, Freebody, Kelly
Publikováno v:
Applied Theatre Research; December 2023, Vol. 11 Issue: 2 p99-101, 3p
Publikováno v:
Australian Journal of Education; August 2023, Vol. 67 Issue: 2 p181-195, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.