Zobrazeno 1 - 10
of 1 328
pro vyhledávání: '"P. Foro"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sreeramapura D. Archana, Haruvegowda Kiran Kumar, Hemmige S. Yathirajan, Sabine Foro, Ray J. Butcher
Publikováno v:
Acta Crystallographica Section E: Crystallographic Communications, Vol 78, Iss 10, Pp 1016-1027 (2022)
Eleven (4-phenyl)piperazinium salts containing organic anions have been prepared and structurally characterized, namely, 4-phenylpiperazin-1-ium 4-fluorobenzoate monohydrate, C10H15N2+·C7H4FO2−·H2O, 1; 4-phenylpiperazin-1-ium 4-bromobenzoate mono
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f95bdd23873749329546736a55d2fd12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zero-a-seis, Vol 24, Iss 45 (2022)
OO presente artigo busca refletir sobre as contribuições das lives do GT 07 da ANPED no debate sobre currículo para a infância no Brasil, ao longo da pandemia. Dessa forma, buscou-se analisar quais contribuições essas lives trazem para o debate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e866dc0b50e446399b6c60023d1de1d5