Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"P. E. Robillard"'
Autor:
Amy E. Robillard
Publikováno v:
Prompt, Vol 2, Iss 1, Pp 17-25 (2018)
This essay describes a doctoral-level rhetoric and composition writing assignment that aims to help students transition from their identities as students to their identities as scholars. With an emphasis on academic writing as social practice, the as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34604db18f8841e18d6ce675aeb86c28
Autor:
Jasper Schelstraete
Publikováno v:
Authorship, Vol 5, Iss 2 (2016)
A review of Amy E. Robillard and Ron Fortune's (eds) Authorship Contested: Cultural Challenges to the Authentic Autonomous Author. New York, and London: Routledge, 2015. 214 pp. £100.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/705cbb743ce244df8189b571997fbf07
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Aerospace and Electronic Systems. :225-234
Millimeter wavelength radars are used to study plasma effects associated with ionized flow fields of projectiles launched at hypersonic speeds into a free-flight ballistic range. Two CW Doppler radars, at frequencies of 35 and 70 Gc/s, measure the no
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.