Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"P. De Cono"'
Autor:
P. Fazii, E. Santilli, A. Pelatti, M. Stella, C. Crescenzi, F. Pistola, M.C. Gattone, G. Visci, P. De Cono, G. Riario Sforza
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 18, Iss 2 (2004)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb0ed611971a4e60868d6785ec2b4b1a
Autor:
P. Fazii, L. Cosentino, T. Carusi, M. Maroli, P. De Cono, L. Clerico, C. Morano, G. Riario Sforza
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 18, Iss 2 (2003)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aba04b2329f3462c928af67e3b09d1ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giulio Calella, Paolo Fazii, Giustino Parruti, Francesco Vadini, M. Tontodonati, F Di Masi, Tamara Ursini, P. Cacciatore, P Di Stefano, Domenico D'Antonio, Adriana Agostinone, G Placido, Ennio Polilli, Alessandro Pieri, Augusta Consorte, Federica Sozio, P De Cono, Elena Mazzotta
Publikováno v:
Journal of the International AIDS Society. 15
Almost 1/3 of HIV-infected individuals enter health care late in the course of infection, worsening their prognosis and costs of care. According to the recent European consensus definitions, late presenters are persons presenting with CD4 counts
Autor:
A. Pelatti, M. Stella, P. De Cono, G. Riario Sforza, P. Fazii, E. Santilli, F. Pistola, G. Visci, C. Crescenzi, M.C. Gattone
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 18, Iss 2 (2004)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michel, Ulrich, Schulz, Karsten, Bertacchini, Eleonora, Castagnetti, Cristina, Corsini, Alessandro, De Cono, Stefano
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; October 2014, Vol. 9245 Issue: 1 p924515-924515-10
Autor:
De Cono, Peggy
Publikováno v:
Arizona Humanities Association Journal; Spring1986, Vol. 3 Issue 1, p5-5, 1/7p
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 28, Iss 2, p Doc29 (2011)
[english] Background: Heidelberg Medical School underwent a major curricular change with the implementation of the reform curriculum HeiCuMed (Heidelberg Curriculum Medicinale) in October 2001. It is based on rotational modules with daily cycles of i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6102046ec0f94d009e70aecf457e132a
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 28, Iss 2, p Doc28 (2011)
[english] Background: The interdisciplinary surgery block of the reformed undergraduate curriculum HeiCuMed includes daily cycles of interactive case-based seminars, problem-based tutorials, case presentation by students, skills and communication tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6444fa0751df443bacde9729f7447111