Zobrazeno 1 - 10
of 2 782
pro vyhledávání: '"P. Artaud"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pensamiento. Revista de Investigación e Información Filosófica, Vol 79, Iss 304, Pp 885-901 (2024)
Proponemos una teoría estética basada en un enhebrado cronotópico del discurso creativo que replantea las lógicas de constitución del sujeto. Tomamos como hilo conductor la película La voz de la luna (La voce della Luna, 1990) de Federico Felli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56fefc181bdd4aaab8e241addf333e9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Brasileira de Estudos da Presença, Vol 13, Iss 3 (2023)
The aim of this work is to investigate the question of body (and of dance as a possible way of overcoming the automatisms of the body). For this purpose, a broad concept of contemporary dance is introduced, taking Artaud and his concept of body witho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/018ebd567f254b6c977e837fab6b556e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Héctor García Rojas
Publikováno v:
Kalagatos, Vol 21, Iss 2 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df4072a6fa5847bfbc0271044243fd1b
Autor:
Tessel M. Bauduin
Publikováno v:
RIHA Journal (2023)
In the 1920s and '30s the fourteenth-century Italian artist Paolo Uccello was appropriated as a precursor of Surrealism in the French surrealist discourse. Pivotal were two texts, a mini-play and an essay, that the playwright Antonin Artaud, then in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0057bc0dab474502b909733d56af3b66