Zobrazeno 1 - 10
of 374
pro vyhledávání: '"P. A. Eichen"'
Autor:
Kaitlin N. Rozzell‐Voss, Patrycja Klimek‐Johnson, Dawn M. Eichen, Tiffany A. Brown, Aaron J. Blashill
Publikováno v:
Obesity Science & Practice, Vol 10, Iss 1, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Background Binge eating is a relatively common disordered eating behavior among children, and is associated with poor health outcomes. Executive function (EF)—higher order cognitive abilities related to planning and impulse control—may b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9dc2a45c97b4894b58b9bfb7fbcd698
Autor:
Ishay Columbus, Lee Ghindes-Azaria, Ido Michael Herzog, Eliav Blum, Galit Parvari, Yoav Eichen, Yoram Cohen, Eytan Gershonov, Eyal Drug, Sigal Saphier, Shlomi Elias, Boris Smolkin, Yossi Zafrani
Publikováno v:
Communications Chemistry, Vol 6, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Combined molecular, physicochemical and chemical properties of electrophilic warheads can be applied to create covalent drugs with diverse facets. Here we study these properties in fluorinated diketones (FDKs) and their multicomponent equili
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a860ffa0df394bef8d48ba40fbb9360a
Autor:
Manh Dat Hoang, Ingmar Polte, Lukas Frantzmann, Nikolas von den Eichen, Anna-Lena Heins, Dirk Weuster-Botz
Publikováno v:
Microbial Cell Factories, Vol 22, Iss 1, Pp 1-19 (2023)
Abstract Background The omnipresence of population heterogeneity in industrial bioprocesses originates from prevailing dynamic bioprocess conditions, which promote differences in the expression of cellular characteristics. Despite the awareness, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8c47bc640c84cf5a83629758f9de8f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarah Feierabend, Sabine Hasenhütl, Manuela Paechter, Silke Luttenberger, Marina W. T. Eglmaier, Lars Eichen
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 1, p 81 (2024)
Starting early in life, children, especially girls, experience obstacles when it comes to developing an interest in STEM. Although early childhood (EC) educators face an important task in promoting girls (and boys) in STEM, they often face challenges
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86c68324e29442d2ba05c756c323a3c8