Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"P. A. Beukenkamp"'
Autor:
P. A. Beukenkamp, P. S. H. Leeflang
Publikováno v:
MAB, Vol 62, Iss 9, Pp 378-388 (1988)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/930c2f1a02c143a98bb3981b42dbc4dc
Autor:
P. A. Beukenkamp, P. S. H. Leeflang
Publikováno v:
MAB, Vol 62, Iss 10, Pp 420-430 (1988)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a63fce7301384554ac121ad2298ed723
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sociologie; 2006, Vol. 2 Issue 4, p416-435, 20p, 1 Chart, 1 Graph
Publikováno v:
Safety and Reliability; December 2011, Vol. 31 Issue: 4 p34-46, 13p
Autor:
Ferez, Sylvain, Beukenkamp, Kirsten
Publikováno v:
Science & Motricité; 2009, Vol. 2009 Issue: Supplement 2009 p39-50, 12p
Autor:
A. I. Salomé, P. C. Beukenkamp
Publikováno v:
Zeitschrift für Geomorphologie. 33:119-123
Autor:
G. F. Pikkemaat, A. E. Steenge, J. H. Romeyn, S. de Wilde, C. J. Runvos, F. W. J. Veltman, W. J. Ferkranus, G. J. Lanjouw, L. van Velzen, G. J. van Helden, J. A. H. Maks, J. K. T. Postma, H. -J. Wagener, F. Hartog, C. de Galan, P. Nijkamp, L. H. Janssen, H. W. J. Bosman, T. J. Kastelein, J. Wemelsfelder, P. A. Beukenkamp, W. J. Flach-Schipper, R. J. Peters, A. E. Ronner, H. G. Sol
Publikováno v:
De Economist. 131:94-143
Autor:
Peter S.H. Leeflang, P. A. Beukenkamp
Publikováno v:
MAB, Vol 62, Iss 9, Pp 378-388 (1988)
Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie 62(9): 378-388
Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie 62(9): 378-388
Het specifieke van direct marketing (1)
Autor:
Salomé, A. I., Beukenkamp, P. C.
Publikováno v:
Zeitschrift für Geomorphologie; April 1989, Vol. 33 Issue: 1 p119-123, 5p