Zobrazeno 1 - 10
of 656
pro vyhledávání: '"P. Moinzadeh"'
Autor:
Alvise Schiavinato, Fady Marcous, Alexandra V. Zuk, Douglas R. Keene, Sara F. Tufa, Laura M. Mosquera, Paola Zigrino, Cornelia Mauch, Beate Eckes, Katrien Francois, Julie De Backer, Nicolas Hunzelmann, Pia Moinzadeh, Thomas Krieg, Bert Callewaert, Gerhard Sengle
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Supramolecular extracellular matrix (ECM) networks play an essential role in skin architecture and function. Elastin microfibril interface-located proteins (EMILINs) comprise a family of three extracellular glycoproteins that serve as essent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17d192a4b50d4efaa5160e79aed95b76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norbert Blank, Marc Schmalzing, Pia Moinzadeh, Max Oberste, Elise Siegert, Ulf Müller-Ladner, Gabriela Riemekasten, Claudia Günther, Ina Kötter, Gabriele Zeidler, Christiane Pfeiffer, Aaron Juche, Ilona Jandova, Jan Ehrchen, Laura Susok, Tim Schmeiser, Cord Sunderkötter, Jörg H. W. Distler, Margitta Worm, Alexander Kreuter, Gernot Keyßer, Hanns-Martin Lorenz, Thomas Krieg, Nicolas Hunzelmann, Jörg Henes, on behalf of the German Network for Systemic Sclerosis
Publikováno v:
Arthritis Research & Therapy, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Current recommendations on the management of systemic sclerosis (SSc) suggest that autologous hematopoietic stem cell therapy (HSCT) can be a rescue therapy for patients with rapidly progressive SSc. Objectives To assess the safet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ec913da57ed47739231cbf489c0fd42
Publikováno v:
Journal of War & Culture Studies; Nov2024, Vol. 17 Issue 4, p466-485, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching English Language, Vol 15, Iss 2, Pp 265-297 (2021)
Action research is an efficient tool for the teachers to tackle the problems in their classes and enhance teaching and learning process. This study explored EFL teachers' perceptions about the effect of conducting action research on their professiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77da539df24e4a99ac8eadc9042e220b
Autor:
Hajar Ghafarpour, Ahmad Moinzadeh
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 13, Iss 28, Pp 79-94 (2021)
Classrooms can be regarded as dynamic systems in which behaviors of teachers and students affect each other mutually and in a spiral manner. In this study it was intended to investigate differences in interpersonal behaviors of a more vs. a less favo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89d2b1d9d2794d76abc3521eee58a56c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.