Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"P. Ünal-Aydın"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S427-S427 (2024)
Introduction Cognitive test anxiety and dysfunctional metacognitions can significantly impact an individual’s performance and overall mental health. However, the effectiveness of various treatment strategies, including Virtual Reality (VR) therapy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d4cf93437c34e1a8d87788a1574cd3f
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S790-S791 (2023)
Introduction The COVID-19 Anxiety Syndrome Scale (C-19ASS) is a reliable and valid tool developed for assessing unhealthy coping strategies that arise due to fear and threat of COVID-19. Objectives The main aim of this study was to validate the Turki
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fcfb04584a54bfc8bb4ac264e7b507b
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S394-S395 (2022)
Introduction Anxiety disorders (ADs) are pervasive, detrimental, and associated with numerous psychiatric disorders; however, their etiology and effective treatment strategies are not yet fully explored. Objectives We aimed to study whether the symp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f7e0f6fe07c460ba79e9838f490956e
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S86-S87 (2022)
Introduction Abnormalities in emotion recognition (ER) are frequently reported in depression, with lowered recognition accuracy in patients with major depressive disorder (MDD) when compared to healthy individuals. Mindfulness was found to directly i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca873d7c5d9b405e82f9bbec1e84a6a3
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S821-S821 (2021)
Introduction Internet gaming is acknowledged as a common leisure activity among adolescents yet only a little known about the pscyhodevelopmental roots. Emotion recognition and metacognition which are proved to be determinants in behavioral disorders
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b266aa8f49c84d38b5e70c9df62a24b4
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S614-S614 (2021)
Introduction Cognitive test anxiety is acknowledged as intense anxiety that prevents the effective use of the previously learned knowledge during the exam and leads to a decrease in success. Mindfulness is indicated as the ability to bring one’s at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d379f365b5fa44e88490fe80cbddaa48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Middle East Current Psychiatry, Vol 29, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Anxiety disorders (ADs) are associated with numerous psychiatric disorders; despite the efforts in psychotherapy models targeting their etiology, novel treatment strategies are still developing. We aimed to assess whether mindfuln
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/909c2605e72140ec815e2f898c9b804a