Zobrazeno 1 - 10
of 1 093
pro vyhledávání: '"P Kokkinias"'
Autor:
Ikaia Leleiwi, Josué Rodriguez-Ramos, Michael Shaffer, Anice Sabag-Daigle, Katherine Kokkinias, Rory M. Flynn, Rebecca A. Daly, Linnea F. M. Kop, Lindsey M. Solden, Brian M. M. Ahmer, Mikayla A. Borton, Kelly C. Wrighton
Publikováno v:
Microbiome, Vol 11, Iss 1, Pp 1-22 (2023)
Abstract Background The murine CBA/J mouse model widely supports immunology and enteric pathogen research. This model has illuminated Salmonella interactions with the gut microbiome since pathogen proliferation does not require disruptive pretreatmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f767ae9480c64e67a09f46efffa9fb07
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Exploratory Research in Clinical and Social Pharmacy, Vol 9, Iss , Pp 100216- (2023)
Higher education institutions (HEIs), including pharmacy programs, are experiencing growing pressure from the public and policy makers to develop student-centered learning experiences that meet societal needs. While HEIs may have in-house initiatives
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e63bca2c58dd4ddcb858a048012655fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.