Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"P Coderre, Sylvain"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A prospective randomized trial of content expertise versus process expertise in small group teaching
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 10, Iss 1, p 70 (2010)
Abstract Background Effective teaching requires an understanding of both what (content knowledge) and how (process knowledge) to teach. While previous studies involving medical students have compared preceptors with greater or lesser content knowledg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf17c1902fa34d52a2e5752577d4bd11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jenkins Deirdre, Wright Bruce, Coderre Sylvain, Peets Adam D, Burak Kelly, Leskosky Shannon, McLaughlin Kevin
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 9, Iss 1, p 55 (2009)
Abstract Background Peer-assisted learning has many purported benefits including preparing students as educators, improving communication skills and reducing faculty teaching burden. But comparatively little is known about the effects of teaching on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6ea6694379c40b6b2972d294cd39e79
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 6, Iss 1, p 12 (2006)
Abstract Background To reduce inter-rater variability in evaluations and the demand on physician time, standardized patients (SP) are being used as examiners in OSCEs. There is concern that SP have insufficient training to provide valid evaluation of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94e291a83dad48899c404f4874acadc0
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 4, Iss 1, p 23 (2004)
Abstract Background Pencil-and-paper examination formats, and specifically the standard, five-option multiple-choice question, have often been questioned as a means for assessing higher-order clinical reasoning or problem solving. This study firstly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aef248aaab424967b47d2ca44c90b4bc