Zobrazeno 1 - 10
of 272
pro vyhledávání: '"P Bowskill"'
Publikováno v:
Australian Law Journal; Sep2022, Vol. 96 Issue 9, p633-633, 1/5p
Autor:
Emmanuel Junior Zuza, Kestrel Lambert, Tom Macmillan, Frangton Chiyemura, Yoseph Araya, Vicky Bowskill, Ayomide Oluseye, Mary Ng’endo Kanui, Gudrun Keding, Gillian Butler, Elinor Breman, Israel Oliver King, Limbikani Matumba, Jessica Heddenhausen, Stacia Nordin, Shonil Bhagwat
Publikováno v:
Food and Energy Security, Vol 13, Iss 3, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract The global food system's reliance on a few species threatens food and nutritional security. Species diversification, including indigenous species, is a viable option to address this issue. Diversity enhances food systems' resilience against
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02a708e0ee814a2f8321465d2e5c77a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Corral, Will H.
Publikováno v:
World Literature Today; April 2023, Vol. 97 Issue: 3 p94-95, 2p
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 29 (2023)
Learning Developers are increasingly asked to conduct targeted work with certain student groups and areas of academic provision to respond to an outcomes and target-focused English higher education sector. This paper presentation offered an example o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c1b415577ab4a8c8bc1a4a5ebf86368
Autor:
Muhammad Faisal, Donald Richardson, Judith Dyson, Claire Marsh, Mohammed A Mohammed, Jonathan Benn, Jean Gallagher, Carolyn McCrorie, Gill Bowskill, Keith Double
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 13, Iss 1 (2023)
Objectives The Computer-Aided Risk Score for Mortality (CARM) estimates the risk of in-hospital mortality following acute admission to the hospital by automatically amalgamating physiological measures, blood tests, gender, age and COVID-19 status. Ou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12fd652bddc641c9b30b39b92e4dceee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 22 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c273205db43f48e78de5f25a9141e4e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.