Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Pınar BAYHAN"'
Autor:
Pınar Bayhan Karapinar, Ozge Tayfur Ekmekci, Selin Metin Camgoz, Sergio López Bohle, Eren Miski Aydin
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 7, p 582 (2024)
The current study examined the moderating effects of subordinate–supervisor similarities on abusive supervision and employee silence relationships. We addressed the question of whether employees’ silence reactions are alleviated or aggravated whe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6fa7bb92deb473eb55e81df9651409f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ezgi Taştekin, Pınar Bayhan
Publikováno v:
Journal of Pediatric Nursing. 69:77-85
Publikováno v:
Gender in Management: An International Journal. 38:581-598
Purpose The primary purpose of this study is to examine the relationship between ambivalent sexism (hostile and benevolent sexism) and managerial choice, considering organizational culture as a moderating variable. Additionally, the study addresses e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pınar BAYHAN, Sena ÖZ
Publikováno v:
Çocuk ve Gelişim Dergisi. 5:14-31
Covid-19 pandemisi nedeniyle yaşanan izolasyon sürecinde ebeveynler çocuklarıyla evde daha önce hiç deneyimlemedikleri bağlamlar içerisinde kalmak durumunda olmuşlardır. Mevcut çalışma ebeveynlerin bu süreçte çocukları ile evde yaşa
Autor:
Çiğdem AYTEKİN, Pınar BAYHAN
Publikováno v:
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, Vol 2, Iss 2, Pp 1-14 (2016)
Early intervention refers to a transdisciplinary program which is developed for to maximize the development of the children between 0 to 3 years of age whose development is different than expected developmental level of their age, children at risk,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5ec2bee3a774cc1866371ccfd13f865
Publikováno v:
Çocuk ve Gelişim Dergisi. 4:73-87
Çalışmada, 2016-2021 yılları arasında yapılan çocukların yeme davranışları üzerinde ebeveynlerin etkisini inceleyen lisansüstü çalışmaların çeşitli değişkenler açısından incelenmesini amaçlanmaktadır. YÖK Ulusal Tez Merke