Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Pérez García, José L"'
Autor:
Villafuerte de la Cruz , Avelino, Fasabi , Jhon Bautista, Ruíz Muñoz , Rosa Katherine, Pérez García, José L
Publikováno v:
Sapienza: International Journal of Interdisciplinary Studies; Vol. 2 No. 2 (2021): Educational Action Research; 101-113
Sapienza: International Journal of Interdisciplinary Studies; Vol. 2 Núm. 2 (2021): Investigación-Acción Educativa; 101-113
Sapienza: International Journal of Interdisciplinary Studies; v. 2 n. 2 (2021): Pesquisa-ação Educacional; 101-113
Sapienza (Curitiba)
Sapienza Grupo Editorial
instacron:SAPIENZA
Sapienza: International Journal of Interdisciplinary Studies; Vol. 2 Núm. 2 (2021): Investigación-Acción Educativa; 101-113
Sapienza: International Journal of Interdisciplinary Studies; v. 2 n. 2 (2021): Pesquisa-ação Educacional; 101-113
Sapienza (Curitiba)
Sapienza Grupo Editorial
instacron:SAPIENZA
The objective of this study was to determine the relationship between socioeconomic factors and property tax collection in the municipalities of a province in Peru and to determine the principal component analysis by socioeconomic factors and propert
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::156e94162e059acdc82f362de2af8fff
https://journals.sapienzaeditorial.com/index.php/SIJIS/article/view/106
https://journals.sapienzaeditorial.com/index.php/SIJIS/article/view/106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pérez-García, José L. a, b, Sánchez-Gómez, Mario a, c, ⁎, Gómez-López, José M. a, b, Guerra, Theo a, Gil, Diego a, Fernández, Tomás a, b
Publikováno v:
In Engineering Geology 28 November 2018 246:277-287
Publikováno v:
Journal of Professional Issues in Engineering Education & Practice. Jul2013, Vol. 139 Issue 3, p256-264. 9p. 2 Color Photographs, 2 Diagrams, 6 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.